Rullar lite bullar

Igår ringde precis rätt människa vid precis rätt tillfälle. Det var nästan läskigt. Hade precis krypit ner i sängen. Låg och var irriterad över att det är så ljust i sovrummet, samtidigt som jag kände att jag ville prata med någon. Så ringer Henke alldeles lägligt. Blev så där gladeligen chockad så tror inte han förstod så mycket av vad jag sa första minuten. Var ett roligt samtal och jag hoppas verkligen att han kan joina mig en stund i höst.

Nu håller jag på att baka bröd. Hittade ett recept på lite grövre bröd jag ville testa. Lyckas aldrig få mina degar att jäsa, men idag gick det vägen. Tror ni att Hanna kanske till sist fått ett litet finger för att hänga i köket????

Ååh vad det luktar gott här hemma nu. Härligt tihi.. jag trivs i den här doften. Ska se till att det blir oftare nu framöver =) Om brödet blir gott ska jag även göra kanelbullar i helgen så ska vi ha bullkalas sen flickor *ler glatt*

Kikade nyss på Berg flyttar in hos Glenn Hysén och halva hans hem består av Ikea. Är inte det lite underligt? En människa som är så pass känd och rik har handlat större delen av sitt hem på Ikea. Hade jag aldrig gjort!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan det vara så att vi 'Hannor' inte helt skyr köket längre kanske.. :)

2009-06-04 @ 16:34:41
Postat av: Hanna

ibland kan vi 'Hannor' faktiskt vara riktigt bra i köket..!

2009-06-04 @ 16:38:12
Postat av: Bjanca

Haha.. ja minsann ;) Tycker vi ska vara lite stolta över varandra ler


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback