He´s just not that into you

Ibland undrar jag varför man inte lyder de där rösterna i huvudet. Så enkelt livet skulle vara om man kunde bestämma över sig själv lite enklare. Man har en egen fri vilja och ändå är man inte självsäker nog att styra den åt rätt håll. Det är illa..

Nu kommer filmen på bio som alla tjejer borde/ måste se. När jag läste den här boken första gången var jag lite förundrad över hur korkat jag betett mig sååå många gånger. Hade jag läst den här boken "Dumpa honom" när jag var 15 istället hade nog mitt kärleksliv varit betydligt mycket enklare. Ska i alla fall bli roligt att se filmen. Skådespelare som Jennifer Aniston, Ben Affleck, Scarlett Johansson, Drew Barrymore och Kevin Connolly.

Bra start på dagen jag hade med, min förbannade bil startade inte. Så hoppas min far ska komma ut till stan snart så han kan hjälpa mig få igång den igen. Ska bara på ett fint sätt förklara för honom varför den står där den står haha... Stackarn, kan inte vara lätt att ha döttrar som man ska försöka förstå sig på =)

Funderar på att dissa buggträningen ikväll. Krypa ner i soffan framför en film istället och bara ha det lugnt och mysigt. Är så trött i kroppen. Den har blivit lite lätt överansträngd, men det är inte så konstigt med tanke på hur mycket jag börjat träna nu i jämförelse med innan.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback