Kuddkrig & Bert

Äntligen en dag lite för mig själv. Städat i ordning här hemma och tänkte slänga in nån maskin tvätt med. Ikväll får jag lite besök, det ska bli trevligt =)

Igår blev det jobb hela dagen. Tog en timmes rast på eftermiddagen och fikade med Sofie, min lilla syssling. Fick höra en del intressanta saker :D Efter jobbet blev det en snabb mellanlandning hemma och sen in till Kalmar och dansa. Gick fruktansvärt dåligt och det enda jag kom fram till är att trots all träning är det för lite eftersom vi inte hade någon koll alls på gårdagens turer. Kändes mest pinsamt. Tycker om Benton och vill göra bra ifrån mig.

Efteråt kröp Jessica och jag ner i min soffa och tittade på Bert. Tvingade henne lyssna lite granna på Kåldolmar och kalsipper med. Samtidigt som vi smaskade i oss popcorn, godis, ost och kex. Hade glömt hur rolig Bert är haha.. och Lasse var med (mannen i mitt liv) dock var han rejält sliskig i den här filmen. Stor mage och åt banan på ett brutalt äckligt vis. 

Jessica sov här och kan numera intyga att det faktiskt inte är en myt med halvnakna tjejer som har kuddkrig när de sover över *skrattar*

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha vet inet om du tänkte på det, men Lasses älskade panna är grymt svettig och halvdan i den filmen:)älskar dock scenen med Lill-Erik utanför tjejens hus haha:PUSS

Postat av: Hanna

Vet att han är det.. men det gör ju dock att jag kan få behålla honom ännu mer för mig själv :P

2009-03-07 @ 13:55:10
URL: http://bjanca.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback