Tack för all uppvaktning!!!

Först vill jag säga "Tack, tack, tack och åter tack för all uppvaktning på min födelsedag igår".

Här har det varit fullspäckat schema nu ett tag. Vet inte riktigt hur jag lyckas få så mycket inplanerat. Ska jobba extra imorgon åt Jessica med. Fast sen blir det nog lite lugnare ett tag framöver och nästa helg är det dags för SCHLAGERFINAL med mina älsklingar :D

Tror att främsta anledningen till att jag är trött nu är all dansträning. Fem timmar i söndags, två och en halv igår och så en timme idag och ännu är det många dagar kvar den här veckan som det ska tränas på. Kämpigt bara att träningsvärken kommit tillbaka. Fast senaste veckan har varit en del intensivträning. Hoppas bara att allt det här ger de resultaten jag hoppas på i slutändan.

Längtar äckligt mycket efter en alldeles egen kock att ha här hemma. Skulle med glädje sköta allt annat i hushållet om jag bara fick god husmanskost serverad på bordet varje dag.

Funderade över en sak: Vad var det egentligen som dvärgarna i Snövit sökte efter i sin gruva? Det verkade knappast som om någon direkt visste om att dvärgarna existerade, så någon handel lär de ju inte ha bedrivit.

Kommentarer
Postat av: Henke

Va Dvärgarna i snövit letade efter har jag inget svar på tyvärr..men kan stå till tjänst med det andra om tjejen så skulle vilja detta. se bara till att det allt finns hemma så kan jag komma upp till dej å laga maten åt dej..( se det som välgörenhet..så ser jag på det) kram hehe

2009-03-04 @ 10:05:20

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback