Dollhouse

Dollhouse är den nya serien som jag fastnat för med Eliza Dushku i huvudrollen. Bruden som spelade Faith i Buffy *ler* klart man har koll på skådisarna från sin gamla favoritserie haha..

Handlar om personer som fått sina egna minnen raderade och implanteras med falska minnen och kunskaper om olika uppdrag och uppgifter. Häftig framtidsteknologi som tusan. Tänk dig själv tanken på att kunna manipulera människors minnen. Läskigt, men ändå aningens lockande. Vilken makt hehe.. Kan starkt rekommendera serien =)



Precis gjort mig en kopp te och satt mig vid skrivbordet. Pluggat lite på kroppens muskler igen. Snart fastnar nog de här latinska namnen. Imorgon ska jag fly Nybro, ingen lust att befinna mig i stan när det är marknad. Usch träffa folk..
Lördag blir det lite fest och sen på Scotts och dansa lite granna. Det ska bli roligt att få tänka på något helt annat en stund och ni behöver inte trippa på tår runt mig jag lovar. Kommer inte bryta ihop fler gånger *ler* Been there, done that now.. Ska bara ha roligt, jag lovar!! Söndag kommer eventuellt min lilla Niclas och hänger med mig om man inte är bakis vill säga haha..
*Puss & Kärlek*

Kommentarer
Postat av: Erik

Kikade på den när du sa det och Hanna får nog ärligt säga att det du förlorat vad gäller musik har du tagit igen via en sjukt bra flmsmak haha

2009-05-08 @ 00:55:42

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback