Eurovision semifinal 2

Åh haha.. i år kommer man inte ens heja på Sverige *ler* Alexander Rybank är så toppen. Fast finns några till jag gärna ser i topp. Älskar kommentatorens agg mot programledarna ikväll med citaten som "Här kommer programledarna som Gud glömde" eller "Okej, nu är det dags för Piff och Puff igen".

Irland - Lite problem med kameran, men tjejrock är en ny vändning för dem =)

Norge - För nuvarande är det Alexander jag vill ha som vinnare *

Danmark - Ronan Keating som låt skrivare, måste bara gillas *

Azerbaijan - Svenskar som ligger bakom både låt och koreografi, en stark favorit *

Grekland - Lite mer ögongodis tihi.. & klämig låt som sätter sig *

Ukraina - Mest för att jag gillade scenshowen som sjutton. Lättklädda män, vem säger nej till det haha..

Sen ska det vara tio egentligen; så med Idas syn på det hela lägger vi till Polen, Slovakien, Moldavien och Albanien

Av de direktkvalificerade så håller jag även Tysklans bidrag!!

Vidare ikväll gick Azerbaijan, Kroatien, Ukraina, Litauen, Albanien, Moldavien, Danmark, Estland, Norge och Grekland. Mina fyra favoriter gick vidare, så jag är väldigt nöjd nu.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback