EUROVISION

Jag är så lycklig.. alla älskar min storfavorit. Sa ju det.. Ni borde ta mig på mer allvar *ler* Alexander är underbar; så söt, så bra och så älskvärd tihi.. =) Ida och jag har haft lite delade meningar. Så ska bli spännande att se resultatet även om vinnaren är klar nu. 42 länder är många som ska ge sina åsikter, tar sin lilla stund.

Här är min tio-i -topp;

1. Norge
2. Azerbaijan
3. Armenien
4. Grekland
5. Turkiet
6. Rumänien
7. Tyskland
8. Danmark
9. Finland
10. Sverige (ett måste i toppen. bara för att)

Åååååh... Lyckligast... NORGE VANN!!!!!!! Fasiken vad härligt, som jag älskar denna haha.. Värdigare vinnare har inte funnits och han har dessutom slagit rekord. Inget land har nånsin i historien fått så många poäng. Detta är underbart ;) Sen att det är Norges nationaldag gör ju inte saken värre för Norge. *****GRATTIS*****

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback