Regndroppar

Vaknade av att telefonen ringde vid halv sju. Älskade syster som ringde. Var nere på skolan en runda och ordnade med saker som behövdes. Gjorde några ärenden och åkte hem till morfar och Berit en stund. Kom precis lägligt (inte alls uträknat hehe.. ) för att äta lunch. Blomkålsstuvning och falukorv, det är riktigt smarrigt faktiskt. Åkte hem och hittade Ida i min lägenhet som hade lyckats rota fram mat ur mina skåpsgömmor. Detta är mäkta imponerande med tanke på hur jag levt senaste veckan, värsta ungkarls- eller studentlyan liksom. Nog tur att jag inte har något luktsinne kvar.

Tycker om att lyssna på regnet  som faller utanför fönstret. Behagligt och lugnande, har närliggande effekt som havet. Fast havet älskar jag mer än någonting annat när jag behöver bli lugn och harmonisk.

Satt och funderade igår på detta med hobbies, jag måste verkligen sysselsätta mig ordentligt nu om jag inte ska bli skogstokig. Är en väldigt rastlös människa ibland. Så nu har mina gamla teckningsgrejer åkt fram. Får se vad som kan åstadkommas.



Detta är inte bästa bilden direkt, men vad gillar ni nya klänningen?

Kommentarer
Postat av: Ida

Du ha hittat mig rätt många gånger i din lägenhet haha Ja du Hanna om inget gör att vi måste stanna kvar här så bli det snart att flytta till det tropiska.

2009-05-11 @ 22:18:43
Postat av: emelie

jag vill också ha en hobby!!!!!:)


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback