Scotts

Hade en riktigt härlig kväll igår. Drog med mina kära systrar och vänner och åkte till Jonas i Trekanten på fest. Blev bjudna på smarrig smörgåstårta och grejer. Det var inte fy skam det =) Åkte sedan in till sandra där Scotts spelade. Det var alldeles lagom med folk och väldigt många jag kände. Gamla klasskompisar och ragg haha.. Jätteroligt när man är så många vänner på ett och samma ställe. Försökte oss på dirtyfox haha.. gick nästan bra. Roligt hade jag i alla fall ;)

Har ni förresten tänkt på hur kort Henke är *fniss* fast med tanke på hur snygg han är så spelar det ingen som helst roll. Ida drog i mig inte bara en gång för att vi skulle fram och kika haha.. Ögongodis ;)

Har tydligen otursdag idag. Först tappar jag hårtorken på min lilltå så den krossas och blodet sprutar. Därefter tappar jag ett glas som går i tusen bitar. Sen spiller jag ut påskmust i sängen och klämmer fingret i sängbordslådan. Till på köpet bränner jag mig på plåten när jag bakade pizza. Ska man gå och lägga sig igen tro?

Imorgon börjar sen en ny vecka, som jag kanske inte riktigt ser fram emot. Fast bara att kämpa vidare.
Tusen tack för en underbar helg mina älskade =)

Lägger in lite bilder här sen. Ska bara vänta på att grabbarna skickar dem först.


Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jaså :O Har jag det? :O hm de vet jag inte om jag kan hålla med om.. haha.. eller jag tycker ju inte jag har fula kläder fr då skulle jag inte ta på mig de.. men ändå :O Tack iaf:) Krams

2009-05-11 @ 08:36:59

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback