Så ska det låta

Haha.. ja jag vet att jag ofta tjatar om denne Peter Settman, men nu sitter jag här och tittar på Så ska det låta igen. Ikväll är Roger Pontare och E-type med och hur roligt är inte det?? *ler finurligt* Och jag tog alla de tre första låtarna weah.. men kanske inte så konstigt när de börjar med Stockholm i mitt hjärta och sen Black jack haha.. Är lite roligt att Pontare sjunger när vindarna viskar sitt namn men så skriker kan nästan fram de orden. Han är grymt cool, tänka sig att ha honom till farbror och få hänga med på hajk om somrarna :P




Varit i Agebo idag och bastat lite. Sen åkte jag till Emmaboda en sväng med Dennis, Olof och Lina. Vi hade lånat sporthallen med spegelsal och övade lite bugg. Gick riktigt bra idag. Dennis och jag börjar sätta en hel del roliga turer.

Nu har jag öppnat mitt andra öl och ska fortsätta mysa här ikväll. Imorgon blir det riktig fest tihi..
*kisses in the moonlight*

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback