Berlin imorgon

Imorgon åker vi till Berlin och ska ha det mysigt. Ska bli skönt att komma härifrån ett par dagar. Lite omväxling av vardagen gör mycket för humöret. Tror att både jag och Andreas tycker det. Skulle börja packa förut, men blev en totalrensning av garderoben istället. Så nu ligger det kläder i hela lägenheten som jag funderar över vad jag ska göra med. Behålla - slänga - skänka bort - slita ut - sy om! Finns en del alternativ.

Har klippt håret lite idag. Hos Pernilla på Hair cut, en herrans gullig tjej och jag blev jättenöjd. Så till henne kommer jag gå igen. Äntligen börjar det hända lite med lokalen också. Kommer få kontraktet nästa vecka ringde han och sa förut. Toaletten börjar byggas så fort vi är överens och jag har skrivit på. Så starten nu skjuts upp till efter nyår, men jag har slutit fred med den tanken nu.

Nä nu ska jag ut, posta brev och spatsera lite. Fundera på att köpa lite färdgodis till imorgon. Mina praliner jag gjorde igår ligger kvar hos Andreas. Väldans dumt när man blir sugen så här framåt eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh va mysigt att åka iväg.. det skulle jag vilja att jag och ingemar också skulle göra! Men det lär väl dröja innan jag får med honom på de :p

Postat av: Anonym

julmarknad i Berlin..låter väldans mysigt! Ha det bästast! :D

2009-11-26 @ 13:07:56
Postat av: Syster Frida

2009-11-26 @ 13:46:24
Postat av: Syster Frida

Skänka bort låter herrans mysigt! det finns en liten liten människa som bor i skogen tillsammans med sina tjatiga föräldrar och ofärskämda lillasyster. Hon är i väldans behov av kläder. hihihi... Gör en god gärning.



Berlin? Jisses, jag missar allderles för mycket när jag bor i Gamleby.. Kul att de går framåt med lokalen nu, ditt företag kommer bli världskänt! (mjah, nu kanske jag ta i, jag försöker bara stärka ditt självförtroende)



Min blogg är fortfarande naken och väntar på en smula av din tid!



Puss puss

2009-11-26 @ 13:49:13
URL: http://akeja.blogg.se/
Postat av: Hanna...

sååå mysigt ni kommer att ha det!!

2009-11-27 @ 22:02:10
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

aaa det är jätte mysigt o julpynta o hålla på :) göra klart det i helgen trr jag och sen kan man bara njuta ram toill julafton o slippa stressa med lägehnehten iaf :)



Huvudvärken har jag haft i ca fem år.. Kram

2009-11-28 @ 08:55:59
Postat av: Jessica (elvis)

Ha en underbar resa :)

2009-11-30 @ 08:04:10

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback