Berlin

Tycker alltid det är lika skönt att komma bort hemifrån för en liten stund, och destu bättre att åka med någon man tycker om. Vi hade en väldans bra resa. Sett mycket av Berlin och knallat runt på flera av julmarknaderna. Druckit en massa glögg och varm choklad. Jag har tittat på mängder och åter mängder av julpynt. Detta var kanske inte Andreas riktigt lika road utav som jag var haha.. Hittade hur söta saker som helst, dessvärre smittade det inte av sig hur exalterad jag än blev.
Redan första kvällen hittade vi en amerikansk 60-tals restaurang/bar som jag älskade. Hade de haft ett sånt ställe hemma hade jag hängt där jämt och druckit cocktails. Under lördagen lärde vi känna ett finskt par som vi umgicks med den eftermiddagen och kvällen. Så förutom den långa bussresan hem hade vi en toppenhelg.

En liten jag    Gossedjur ;)    Min lilla darling bland de kramgoa älgarna haha..

Första kvällen på 60-talsrestaurangen        Tv-tornet i Berlin

Julmarknaden på Alexanderplatz    Någon är lite frusen av sig ;)    Barhäng i shoppingcentret

Vår finske vän hade hittat sig den ultimata julkalendern ;)    Heidi & jag värmde oss med varm choklad & rom    ..medans grabbarna roade sig med annat


Kommentarer
Postat av: Tina

Hur mkt julgrejor fick du med dig hem då? :P



Mjo dem får nog det bra hos Jonas.. Bättre än här, för trångt för dem.. :/


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback