New moon

Bokade precis biljetterna till New moon. Så nu blir det tjejkväll. Vi flickor ska ut och äta lite gott och sen ska vi sukta efter vampyrer. Som jag har längtat efter denna film. Tror att jag ska leta fram mina böcker igen och läsa om dem. Med min fantasi är det helt fantastiskt att drömma sig in i en annan värld som jag gör när jag läser dem.

Tobias ringde förut och honom har jag inte pratat med på evigheters evighet. Blir alltid lika glad när gamla vänner ringer oväntat. Sen är det skoj att höra att allting går bra för dem med. Är väldigt imponerad måste jag säga. Här ligger jag fortfarande rejält i lä minsann. Fast han har iofs alltid varit en arbetsnarkoman *ler*

Ska hämta hem min lilla Disa idag. Det är mysigt med lite sällskap så har man någon att gosa med om kvällarna och jag kommer ut på promenader automatiskt. Nu... dags att börja städa efter helgen!!

Esme & Carlisle
Carlisle var min favorit av vampyrerna i Twilight.
Återstå att se om han håller sig kvar på första platsen nu när Voltari kommer med i bilden.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback