Värsta natten

Inatt trodde jag nästan att jag var döende. Så nu kan jag på allvar rekommendera er alla att låta bli det där influensavaccinet. Det slog ut ALLA mina mediciner. Vilket ledde till att kroppen exploderade av smärta. Varenda led i hela kroppen pulserade och värkte. Ringde min mor vid halv elva och grät som ett barn. Har inte haft så här ont på flera år och kan inte säga att jag tyckte sprutan var värd det.

Tror det finns en mening med den där svininfluensan. Kanske helt enkelt är så att vi blivit för många människor på jorden och det behövs göras en rejäl utgallring av vår befolkning precis som hos djuren. Inte helt omöjligt faktiskt!!!! Kanske rent av såna svaga människor som mig. Då är det helt onödigt att ta en spruta. Ska jag dö gör jag hellre det än har så där ont igen.

Sjuuuuk


Kommentarer
Postat av: Hanna L...

nja..om man nu knaprar så mkt mediciner som du gör gumman, då kanske man ska dra sej för svininfluensa vaccinet..

2009-11-20 @ 17:42:06
Postat av: masse

ja fy..själv hade jag lite smått ont i armen dan efter..usch usch ;)

2009-12-15 @ 17:31:22

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback