Fäscht fäscht =)

Ikväll blir det fäscht *ler glatt* Vi ska in till Hanna och Calle i Kalmar och festa till det lite granna. De har ju fyllt år bägge två, eller ja Calle gör det idag =) Har precis slagit in paket och det är då verkligen inte min grej det. Ser ut som om ett klumsigt troll gjort det. Kom underfund med att jag nog ska köpa hem en massa kartonger och grejer så jag får öva lite inför julklapparna. Tänkte man kanske skulle försöka få dem lite finare inslagna i år. Vackra paket är alltid skoj!

Igår städade jag och rensade en massa här hemma och på kvällen tog jag med mig två matkassar hem till Lina och så lagade vi lite mat tillsammans med grabbarna. Sen spelade vi en massa kort. Fyrmanna, plump, skitgubbe och hjärter. Vi hann med en massa spel och mycket vin dessutom. Så idag blev det en rejäl sovmorgon.

FÖDELSEDAGSBARNEN ;)

   


Kommentarer
Postat av: TucciT

skicka hit julklapparna.. älskar o slå in paket =)

2009-10-31 @ 19:46:21
Postat av: Tina S

Dem är så fina så :D

Postat av: Hanna Larsson..

Hittade dom finaste korten på oss också ser jag.. jippi.. finns ju visserligen fina bilder på dej också som man kanske skulle rota fram ;) puss gumman

2009-11-03 @ 12:46:05
Postat av: Bjanca

Kniiiiiiip Hanna.. kniiiiiiip ;)

2009-11-03 @ 13:25:26
URL: http://bjanca.blogg.se/
Postat av: Hanna Larsson..

Ja, det är bra att knipa har jag hört.. :)

2009-11-03 @ 16:28:56
Postat av: Calle

Kunde du inte hittat nått mer normalt kort på mig!! :-P

2009-11-04 @ 18:07:01

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback