Måndag & salsa

Haha.. så ointressant kan ni ju omöjligt tycka att det är med dans mina kära vänner eftersom ni fortsätter läsa min blogg och det alltsom oftast står åtminstone någonting om det. Ikväll har vi varit inne i Kalmar och dansat salsa igen. Håller på med en jätteknepig kombination som jag nog aldrig kommer sätta snyggt. Särskilt när man dansar brevid Annie som är så rackans duktig. Tänk den dagen man kan komma i närheten av henne *ler* Oj oj vad jag har långt kvar känner jag bara.

Annars tycker jag om sådana här kvällar. Komma hem till lugnet. Satte på lite mysig musik, tänt lite ljus, gjort mig en kopp te. Trodde aldrig att jag skulle bli en sådan person som uppskattar ensamhet, men insett att jag gör nog det trots allt. Särskilt när jag får mysa till det så här lite själv. Enda som verkligen fattas just nu är ett badkar.

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

hehe mjo kan tänka mig att du gör det =)

Mjo amn får kämpa på, vad annars ska man göra? kan ju inte bara ligga och dö eller liknande :O



hur e de med dej nu? Kramis

Postat av: Anonym

Jag är inte ett dugg intresserad av dans. Jag läser för att uppdatera mig om ditt liv. :P



Så länge du är nöjd med dansandet så. :P

2009-10-14 @ 14:54:03
Postat av: Frida

Jag har till och med ett badkar hos mig. Nu hoppas jag du blir riktigt riktigt irriterad ler stort

2009-10-14 @ 15:33:37

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback