Missa inte poängen flickor

Nu när ännu fler har sett filmen He´s just not that into you måste jag kommentera att snälla ni missa inte poängen *ler*

Om en kille behandlar dig som om han skiter i dig, så skiter han faktiskt i dig. Utan undantag!

Och om en kille inte ringer dig, så vill han inte ringa!

Så JA, poängen med filmen eller framför allt med boken (som råkar vara en av mina favoritböcker) är att DUMPA HONOM och det illa kvickt så du kan göra ditt liv så lyckligt som möjligt. Kom ihåg "Undantaget bekräftar enbart regeln".

Alla vill vara det där undantaget, men väldigt få personer är det. Vem vill ödsla tid på någon som inte till 100 % vill ha dig! Tror jag kommit på den bästa julklappen till alla mina vänninor som är singlar *fniss* och själv anser jag att boken är bättre än filmen trots allt det fina ögongodiset ;)

*puss på er*


Kommentarer
Postat av: Fridutt

skrattar högt

Om det är någon som ska komma med dessa kommentarer så är det väl ändå jag x) Jag vet ju hur man gör. Du Hanna är ett litet kärleksmonster som har mycket att lära utav mig! Puss

2009-10-06 @ 17:14:48

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback