Pensionäres lek & plask

I morse (alldeles för tidigt för min del) var jag på vattengymnastik i varmvattensbassängen. Sååå skönt att komma utifrån detta rusket och gå ner i en 34-gradig bassäng. Skulle kunna bo där. När lek och plasket var slut duschade jag länge länge. Får passa på eftersom jag fortfarande inte har något varmvatten hemma.

Nu ska jag titta på första avsnittet av Smallville innan jag påbörjar dagens pluggande. Är lite betuttad i var och varannan seriefigur tror jag. I Smallville har man Green arrow (Justin Hartley) och fick nys om att Brian Austin Green ska vara med också. Det gör då inte mig något, han är grymt fin. Har man dejtat världens snyggaste tjej fattas väl inte annat. Min grabb vill inte vara med på kort så han får skylla sig själv när jag lägger upp bilder på kändisar istället =)

Justin Hartley    Brian Austin Green

Hihi.. Fick precis ett brev från reumatologen som fick mig att le lite granna.

"Kallelsebrev för svininfluensavaccination
Med anledningen av din sjukdom och medicinering.. bla bla bla.."

Tycker bara att det är lite komiskt att man ska bli kallad för att vaccinera sig mot något som heter svininfluensa *fniss*


Kommentarer
Postat av: Hanna..

Likabra att du vaccinerar dej, vet inte om du skulle va så söt i tryne & knorr...

2009-10-16 @ 14:04:10

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback