My weekend

Vet inte hur händelserik helgen varit, men i fredags jobbade jag hos mamma och blev hur trött som helst. Mina fötter orkade inte riktigt med dans efter det så jag köpte istället med mig lite snacks och åkte hem. Tände lite ljus, satte på musik, tog ett glas vin och hade fredagsmys för mig själv.

Lördagsmorgonen gjorde jag om mitt vardagsrum till en liten hemmasalong. Blev vaxning och brynplock när Hanna, Jesse och Ida kom hit. Fikade lite gjorde vi och pratade en MASSA strunt. Så kom Andreas och han är smart den grabben insåg jag *fniss* Han hade tänkt ut det där med att om han var tidig så skulle han få mig att speeda på i badrummet automatiskt. Tror han har insett vilken tidsoptimist jag är.. läskigt!! Så började kalasandet hos mina kusiner Fredrik och Sebastian som fyller 20 respektive 18 här i dagarna.

Andreas & jag på Fredrik & Sebastians kalas

Därefter åkte jag hem till Linn för att fira henne och Sofie som även de fyllt år. Var roligt att umgås lite med alla tjejerna en kväll. Var ett bra tag sen nu. Blev inte så sent och det var skönt tyckte jag. Då orkade jag upp och plugga hela dagen igår. På kvällen kom Andreas en stund och sa hejdå eftersom han ska vara iväg och jobba hela veckan.

Idag har jag varit på ett möte i Kalmar och fikat med både André och Elin. Kvällen spenderade jag tillsammans med hela familjen hemma i Agebo. Älskar dem så mycket och det är underbart att träffas allesammans eftersom det är så sällan. Har väldigt dåligt samvete gentemot Ammy bara. Hon hamnar så lätt utanför och det är verkligen inte meningen. Tycker synd om henne. Det måste vara jättejobbigt att ha systrar som oss och lätt att hon känner sig utanför. Hoppas på att kunna gengälda henne lite nästa vecka genom att hon får sova över hos mig två nätter när mamma och pappa är bortresta.


Kommentarer
Postat av: stayna

OhOhOh Yabba Yabba! Fröken har visst blivit med man? vågen och vågen igen Kul att se att du är lycklig...Saknar dig snutt!

Postat av: Tina S

HAha jag ve tinte ens vad jag gör:P Hämta lite hjälp på någon blogG:P men själva bilden är det fösta jag gjort i photoshop:p hehe inte dåligt!!

2009-10-28 @ 15:35:36
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback