Dagens outfit



Nyklippt är jag idag och detta är dagens outfit. Köpte den på marknaden i söndags och jag älskar den, väldans luftig och skön. Idag fick jag kassera min gamla skruttna sandaler. De gick av på mitten haha.. Så mamma kanske hade rätt i att jag skulle lämnat dem hemma. Fast jag har väl lite samma tendens som Hanna. Favoritskor är svårt att slänga trots att de inte längre är gångbara.

Idag har vi gjort en liten utflykt till ett aloe vera-plantage som ligger här i närheten. Det var väldigt roligt att få se hur de odlar och tillverkar produkterna. Det fanns mycket olika växter där och jag fick till och med plocka bananer direkt från träden. Det kändes lite häftigt och de var hur goda som helst.

Här är jag framför en liten miniatyrpool med kanarieöarna    Bananklasen jag hittade    Min favoritkaktus, alias spöket Laban


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad glad jag är för din skull att du trivs så. Lite deprimerande tanke att du är brun såhär års bara när man själv ser ut som en vitlök. Saknar dig massor syster. Puss

Postat av: Jenny

Åhhh...så fin du e gumman...en klänning?? Skräll att du skulle hitta dig en sån...=P

Haha.

Snart är du hemma igen Darling!!

Saknar dig en massa...

2009-09-26 @ 00:20:13
URL: http://jennynordvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh vilken fin klänning :)

2009-09-28 @ 09:32:39
URL: http://ardnass.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback