Det stora blå

Idag har lätt varit bästa dagen hittills. Kan berott på att det var första träningsfria dagen och jag har sprungit mellan stranden och vattnet non-stop i hur många timmar som helst. Fast jag är som vanligt klantigast av alla. Älskar att kastar mig i de där stora vågorna och ibland går det inte alltid som man tänkt haha.. Tappade balansen ett par gånger och skrapade upp ena armen. Fick några fina rejäla blåmärken på rumpan med, men det är sånt man få ta. Hade så roligt och jag skrek för högan sky varje gång jag lyckades glida med en våg på rätt sätt. Damerna skrattade så åt mig. Tror att jag var rätt bra underhållning *ler*

Fast jag har tränat lite idag ändå. Var en sväng nere på gymmet och gjorde vattengympa i varmvattenbassängen. Så är mycket stolt över mig själv =) Verkligen haha.. Frida skrev precis att hennes sysselsättning om dagarna är att sopa ladugården. Mina är att träna, äta och bada *fniss*

Nu håller de på att plocka fram maten känner jag på lukten. Är fläskfilé ikväll.. och vin.. mumma!! Sen hoppas jag att vi ska gå på salsaklubb. Jouko var lite sugen på det i alla fall.

Kan lova att de stackars få karlarna här är utsatta. Mattias är yngst på 30 och jag tror alla damerna är och klappar och klämmer på honom. Vi gjorde dock en plan haha.. så nu dyker han upp nästan sist till maten var gång så att han kan sätta sig var han vill. Man får ju vara smart =)

Till nästa gång ska jag ta lite kort och lägga in med lovar jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu blir jag osäker, jag tror jag kommenterade förut, nu är risken att det blir två. Det skulle vara pinsamt.. Men men.

Tycker synd om den där Mattias, tanterna borde skämmas hihi När det gäller mig är jag inte ett dugg avundsjuk på dig. Jag älskar att sopa ladugården och se det vackra dammluktande spånet flyga omkring efter kvasten samtidigt som jag skriker ut min frustration på de kacklande hönsen. Hade dock behövt träningen, vägde mig idag och jag blev så deprimerad att jag började tröstäta, vad säger det om mig?

Saknar dig kära syster!

Postat av: Frida

Åh nej, pinsamt! Två nästintill lika dana inlägg. Spara mig denna föromjukelse och ta bort det ena. Helst det första för jag tycker det andra var vackrarae ihopdiktat ler

2009-09-12 @ 22:40:35
Postat av: Hanna..

De låter som om du har de riktigt bra älsklingen min! /puss

2009-09-15 @ 20:51:23

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback