Hanna har solsting

Kan ni tänka er att JAG av alla människor inte klarar av att vara ute i solen. Tror nästan jag fått lite solsting. Sprungit runt med, keps och solglasögon de senaste dagarna och jag ligger i skuggen eller under parasoll. Detta trodde jag faktiskt aldrig kunde hända. Jag som alltid varit och är soldyrkare *ler* Fast gör då inget. Har fått färg så det räcker och bassängträningen gör underverk för solbrännen (me like).

Jag lever livet. Allting är så underbart och jag njuter av varje minut här. Tränar som en galning trots att jag varit och är sjuk, men när jag väl är här vill jag så klart utnyttja vistelsen till max. Idag har jag varit hos en spansk läkare och fått akupunktur. Shit vad det gjorde ont, men tror det kan hjälpa lite. Hade sån muskelknutar i ryggen nu. Är kanske aningens överansträngd i kroppen.

I tisdags kom det ner lite nya människor hit. Så nu har jag några unga tjejer som jag ska gå ut med i helgen. Hoppas på att de kanske vill följa med till det där salsastället. Förresten kom fritidsledaren idag och berättade att jag ska få åka till ett Aloe vera plantage som ligger här i närheten. Ska få se hur de tillverkar produkterna och allting. Kostar mig ingenting då jag gör det som ett litet studiebesök. Då ska jag minsann ha med mig kameran. Vet att jag varit väldigt dålig på att ta kort. Man hinner dessvärre inte riktigt med det eftersom vi tränar så mycket, men några kort har det blivit.

Här är jag med en supersöt liten uggla ;)
Här är jag under rovfågelshowen vi tittade på i måndags. Verkligen mycket till rovfågel jag hittade va *skrattar* Världens sötaste lilla uggla =)

Mina kära vänner här förbereder sig inför pinngympan
recis innan pinngympan börjar. Det är vårt första morgonpass.
Notera utsikten, vi har verkligen stranden precis utanför.

Annika & Mattias
Min underbara rumskompis Annika och Mattias som råkat bli tuppen i hönshuset.
Grabben får stå ut med mycket kan jag lova haha..


Kommentarer
Postat av: Ida

Sakna dig nu Hanna. Imån ska jag försöka hitta jobb. Nervöst att gå och prata men har väl inget att förlora direkt. Kan bli lärorikt med. Vad roligt att läsa att du har det så bra. Puss på dig gumman!

2009-09-21 @ 00:13:53

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback