Salongen på G

Nu är arbetet med salongen igång. Idag har pappa och jag slipat lister och börjat måla dem och köpdisken. Hoppas verkligen att detta kommer bli snyggt. Jag är inte den bästa på inredning, så man får verkligen anstränga sig nu och försöka tänka ut vad som kan vara snyggt. Ska till jysk imorgon och kika på ett soffbord som jag tyckte verkade kunna passa min stil. Hoppas att det passar för det är lite billigare än det tidigare jag såg.

Har precis haft en storstädning utav köket och det behövdes verkligen. Enda jag inte orkade idag var kylskåpen. Så får ta och plocka ur dem och torka någon dag med. Hus har både för och nackdelar har jag märkt, men nu är¨åtminstone köket i bra skick och trädgården på framsidan ser snart ut som jag vill.

Nu ska jag fortsätta läsa min fantasy och sen krypa ner i sängen och längta efter att min älskling ska komma hem från jobbet och mysa med mig.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback