Stand-up & taconight

Vaknade idag och mina ögon var hel igensvullna. Tror faktiskt att det är cigarettröken på pubarna som irriterar mina ögon. Rätt glad att man inte umgås med så många rökare hemma. Här röker dessvärre ALLA. Varit dålig hela dagen, men till slut lyckades jag få på mig lite kläder, handla och gjorde tacos. Så har ätit mig tjockast och nu sitter jag och tittar på en massa avsnitt av RAW. Bra, får man skratta en massa och blir på bättre humör. Eftersom jag inte kan skratta tyst så undrar Aneta hela tiden vad som är roligt, men skämter låter inte alls lika skoj när man översätter dem.

Visste ni att flesta hajar äter inte människor utan de tar bara en tugga, sen spottar de ut de igen. Är det inte för jävligt att nån ska behöver förlora benet bara för att hajarnas föräldrar lärt dem att "man behöver inte tycka om allt men man ska iaf smaka."

Så vill jag sända en jättestor lyckoönskning till Tina och David och deras lille Kenny. Grattis grattis grattis! Tänker på er :D

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback