Utflyktsdag - Montanya de Montjüic

Igår kom äntligen det underbara vädret jag hoppats på eftersom vi planerat in en utflyktsdag. Så vi träffades åtta personer ifrån skolan och åkte upp på berget Montjüic. Vi hade en fantastisk eftermiddag, men en massa skratt och roliga sevärdheter att kika på.

Utsikten uppifrån Montjuic
Utsikten från berget Montjüic

Maria, jag och Martine njuter av den otroligt vackra utsikten
Maria, jag och Martine njuter av den vackra utsikten, dock blåste det lite där uppe haha..

Jag och Daniel (alias Harry Potter hehe..) på Olympic stadium
Jag och Daniel (alias Harry Potter) på Olympic stadium

Olympic stadium - OS 92
Olympic Stadium




Den otroligt vackra ljus- och musikshowen vid fontänen Montjüic.

Framåt kvällen blev det utgång med flickorna. Tredje dagen i rad för mig, och det känns idag att det är länge sedan man festade så mycket. Det var dock en otroligt rolig kväll. Vi gick till en supermysig restaurang där vi åt en massa goda desserter och efteråt hittade vi ett diskotek där vi släppte loss. Var inte hemma förrän 06.15 i morse.

Imorgon ska jag ge mig på något nytt. Ska testa att spela tennis för första gången i mitt liv. Är skitnervös, de kommer skratta åt mig. Hoppas att värken efter vandradet igår går över bara.


Kommentarer
Postat av: Erik

Hörru sööt om jag drar ner vill jag ha en romantisk date vid den där fontänen ;)

2010-02-22 @ 00:25:43
Postat av: Theres

Åh så härligt du verkar ha det i Barcelona. Hoppas allt går fortsatt bra med studierna. Kram Kram

Postat av: Helena

Tennisen kommer gå Galant!!!!! ;) Update hur det gick?

Kram

2010-02-22 @ 22:13:28
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback