Sömnlös natt

Frukost
Min frukost blev en kycklingsallad


Knappt kunnat sova alls inatt. Tittade på klockan sista gången runt halv fem och sen vaknade jag tre timmar senare. Låg och vred och vände på mig till klockan nio sen fick det vara. 

Mamma berättade för mig igår att min lägenhet är uthyrd nu. Så var väl det som malde lite, eller rättare sagt tankarna på vad jag då ska hitta på. Johanna ringde igår kväll och jublade när jag sa det. Hon tyckte bestämt att jag skulle stanna kvar eftersom hon själv kommer vara det juni ut. Som hon sa, jag har ju inte direkt något som väntar på mig hemma heller. Förutom en väldigt söt lillasyster som verkar vara den enda som saknar mig haha.. Ska försöka hitta henne någon rolig födelsedagspresent och skicka hem sen. Fyller själv år på tisdag så flickorna föreslog att vi skulle gå ut och äta för att fira lite, så gulligt utav dem. Lite trist att inte få en endaste present, jag som tycker det är så roligt med paket *ler*


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag saknar dig sötnos :P

2010-02-25 @ 12:37:36
Postat av: TucciT

Grattis i förskott.. om jag glömmer de på tisdag, eller rättare sagt jag ligger under kniven då så lär inte kunna höra av mig.. men grattis vännen :D

2010-02-26 @ 12:49:11

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback