BARCELONA

Om exakt NIO dagar så lämnar jag stan och beger mig till Barcelona för fem månader framåt. Nu är det dags för mig att få ett ordentligt äventyr. Så nu är allting ordnat, bokat och klart. Ska bo inneboende hos en spansk tjej och plugga spanska de första tre månaderna.

Ni som känner mig vet att detta har varit en dröm för mig sen jag blev sjuk. Så det känns fantastisk roligt att få göra detta även om jag är väldigt nervös. Fast som Elin sa, nu får jag chansen att leva Paulo Coelho liv vilket vi fantiserat om så många gånger. Sitta på ett konstnärscafé utanför stan och diskutera viktiga frågor i livet *fniss*

Enda lilla dilemmat just nu är min lägenhet som jag behöver hyra ut under dessa fem månaderna. Om ni vet någon som behöver ha boende så kan ni väl ge dem mitt nr =)



Love you all


Kommentarer
Postat av: emelie

okej för att vara insatt så är jag RUSKIGT oinsatt just nu!!!!!!!

Postat av: My

JAG ÄR SÅ STOLT!!!

2010-01-20 @ 19:20:13
Postat av: Emmy Gotesson

Just came a cross your blog! vill bara onska dej lycka till o hoppas du ha en helt galen tid :) dock vore det trevligt o se dej vid Maj,,,mamma prata natt om slakttraff?! kramar Emmy

2010-01-21 @ 02:30:46
Postat av: Tina S

Jao maria carey har jag med hört, var nog den första personen någon sa till mig, ,men då var jag 14 :P hehe sen dess har jag inte hört det:P

2010-01-21 @ 10:51:10
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: syster Frida

Kommer sakna dig syster! Men tror det kommer bli kanon, du kan ju höra av dig om det finns några snygga spanjorer, då kanske jag förlänger mitt besök hos dig hehe Puss

2010-01-21 @ 14:16:31
Postat av: Helena

NEMEN ÅHHHHHH viken lycka sweetie! Vad avis jag blir, men jag unnar dig det bästa! =) Jag och en vän var påväg till Spanien (en längre period) då jag träffade P, det var 9 år sen nu och jag hann aldrig att åka dit... Men det finns nog tid till det en dag...

Hoppas du får det underbart! =)

2010-01-21 @ 17:08:10
URL: http://minafinaunderbara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh vad roligt du kommer ha det, jag är sååå avundsjuk!

2010-01-25 @ 14:16:54
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: Theres

Vad underbart! :) Hoppas att du får det jättebra! Kram Kram


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback