Idioter.. var ligger problemet???

Jag har precis sett den sämsta reklamen på tvn någonsin. En kille står och håller en ring i ena handen och en kopp kaffe i den andra. Tar en klunk och så får han en flash som innehåller två dörrar. I den första är det han och tjejen i ett lyckligt kuddkrig,  i den andra möts han av en massa snygga tjejer. Så är han tillbaks i nutid och man ser deras slogan "The best ideas comes from good coffee" och så slänger han ringen i floden.

Hur hemskt är inte det? Vad är det för jävla budskap som serveras i Sverige idag egentligen. Inte konstigt att folk är otrogna och beter sig som idioter stup i kvarten. Vårt land har ingen som helst moral längre när man nu till och med i reklamerna säger att skit i giftemål och ligg med så många brudar du kan istället. Jävla förbannade idioter. Varför kan inte det där kaffet ge en idé om ett lyckligt liv tillsammans med en människa som älskar dig istället?


Kommentarer
Postat av: Erik

Du kan konsten att chockera. Har aldrig hört dig så arg innan. Typiskt att jag skulle vara den du hade i luren när du såg reklamen. Jag tyckte om min bild av dig som alltid glad och positiv :-) Lägg den där skiten bakom dig nu sötis

2010-01-04 @ 21:44:09
Postat av: Bjanca

Haha.. jag var inte arg.. bara " lite " irriterad över att de framhäver det som en innegrej att knulla runt. Glad att du ringde, det värmde ska du veta

Postat av: masse

hehe missade du att hon sa fel namn till killen? ..va nog klokt av honom ;)

2010-01-05 @ 00:23:09
Postat av: Jessica (Elvis)

Jag reagerade precis som dig Hanna! Blev jättearg här hemma så Peter tippade på tå och försökte inte ens försvara reklamen! Bäst för honom det! ;)

2010-01-05 @ 00:45:49
URL: http://jessicaia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Okej Hanna jag förstår din tanke om otrohet...men nu har jag sett reklamen...o bortsett från att hon säger fel namn och det är hon o en ANNAN kille som har kuddkrig, så förstår jag dig.

Men i det här faller gjorde han ju rätt;

"Mister du en står dig tusen åter..."

(Däremot kan jag väl tycka att de skulle gjort lite mer skillnad på honom o killen med kudden)



Du kanske skulle ta dig en kopp kaffe istället för te...? ;)

2010-01-05 @ 09:31:30
URL: http://jennynordvall.blogg.se/
Postat av: Bjanca

Shit.. jag missade visst poängen helt förstår jag, fast står fast vid att den var idiotisk haha..

2010-01-05 @ 09:41:45
URL: http://bjanca.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback