Sommarvärme

Förutom en stukad fot som inte vill bli bra kan nog inte livet kännas så mycket bättre. Solen har strålat i flera veckor och jag njuter till fullo. Andreas och jag gjorde förra veckan en liten semestertripp till Halmstad och sedan ner till Ystad. God mat, sol, bad och fotboll ;) Tror inte jag kommer lida när VM-finalen är över på söndag haha..

Andreas avnjuter sin öl i solen

På stranden =)

Bad i havet

Bed and breakfast    Slott i Skåne

Inne i lövskogen

Igår var mina föräldrar och Ammy här. Andreas donade i köket och lagade jättegott att äta. Jag har världens underbaraste pojkvän som fixar så fint hihi.. Ammy badade lite i vår nyinförskaffade pool. Jessica och jag ska snart ha ett litet poolparty och dricka sangria *ler* Det blir mysigt det!!

Idag skulle det egentligen bli dans i Lundegård, men det tillåter inte min lilla fot. Dock blir det en liten sväng till Nicklas och grilla innan de andra åker. Jag får vänta tills nästa helg och hoppas att foten är bra då så det kan bli en sväng på Black jack istället.


Kommentarer
Postat av: HANNAH HALE

Svar>> jasså okej =) alla tycker olika



Ha en fin kväll

KRAM


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback