Översättning

Idag har jag spenderat hela långa dagen med att jobba på översättningen till Shapemaster. Det är riktigt krångligt att ta sig igenom vissa sidor. Många av termerna handlar om anatomi och på engelska är det lite tungt. Kan de flesta på latin och svenska. Så med hjälp utav google, bilder och anatomiböcker har jag lyckats. Tror att om jag sitter någon timme till nu och så hela morgondagen borde jag ha detta kompendie färdigt till på torsdag. Därefter är det enbart manuelen till maskinen också som ska fixas klart.

Fick reda på att Per kommit hem till Nybro nu med. Så funderar även på att baka någonting tills imorgon kväll så att han och även syrran kan komma hit på en liten fika. Ska få lite kort utav Lina från bland annat släktträffen och Sebastians student. Så sen kan ni få se lite utav vad som hänt på senaste tiden.

Bjanca vid Madesjösjön
Bild som Fredrik tog på mig ute vid Madesjösjön =)


Kommentarer
Postat av: 11 år!

Åh, FIN bild:) Like it!!!



Titta in på vår blogg också, och lämmna en kommentar så är du gullig:)



KRAMI!


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback