Sjuklingar

Min älskling ligger i sängen och är sjuk. Själv låg jag och kräktes halva natten, som tur är har det gått över för min del. Han mår inget vidare, tycker så synd om honom. Så det blir en lugn dag här hemma. Ska försöka läsa på lite inför nästa helg. Ska troligtvis upp till Stockholm och hålla lite kurs då. Det blir nog roligt, ska se om det går att få ihop så jag kan träffa lite vänner på samma gång. Kurserna håller inte på alltför länge och bara dagtid.

Igår träffade jag Frida Nilsson på förmiddagen och fikade lite med henne. Fick träffa Anton som blivit så stor nu, nästan två år. Därefter dök det upp lite folk här hemma. Elsa och Magnus kom och två av mina systrar, Ida och Frida, och även Simon. Vi hade en mycket trevlig kväll då vi spelade en massa kort, spel och hade roligt. Äntligen fick jag spela en omgång Settlers of Catan med, det var länge sen. Ska införskaffa lite nya spel så vi kan ha fler spelkvällar framöver. Funderar på Svea rike och Scotland Yard till att börja med.

Settlers of Catan


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback