Botar tristess med Heroes

Då har Ida och jag börjat kika på hotell inför syskonens melodifestivaltripp till Stockholm. Hittade en hel del hyfsat fina och bra alternativ. Så vi ska inkludera Lina i planerna när hon kommer hem ifrån sitt tjohejsan i Borås. Fasiken vad roligt vi ska ha. Alla fyra systrarna på samma hotellrum med fest, schlager, skratt och en massa goda drinkar.

Lite tradigt när Lina och jag bor näst in till grannar men aldrig lyckas befinna oss hemma samtidigt. Fast vi har en liten plan på att festa till det och eventuellt gå ut och dansa lite på lördag. Var the Playtones på Sandra, det kan ju faktiskt vara skoj. Så är det någon som är sugen bara hojta till =)

Sitter och funderar över om jag faktiskt ska ta och skaffa mig en tv trots allt. Jag tittar aldrig på tv, men film och serier blir en hel del och det är lite småirriterande att behöva se allt på datorn. Har varit lite uttråkad senaste kvällarna så nu har jag börjat se om Heroes haha... Trodde jag skulle komma ihåg mycket, men oj vad minnet sviktat. Fast iofs är det flera år sen de där avsnitten gick, så kanske inte alltför konstigt.

Så i natt kommer jag säkerligen både flyga och bända tid och rum i mina drömmar ;)

Heroes


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback