TiVo

Börjar känna mig lite som Miranda i Sex and the city. Ligger här framför tvn och bara äter, äter, dricker en massa och äter lite till. Behöver ju inte ens TiVo eftersom jag inte missar ett endaste program. Nej nu har jag verkligen tröttnat på att vara sjuk. En vecka till sängs är katastrof. Känner mig som en fet valross. Nästa vecka skaffar jag nytt gymkort på friskis så det så. Dags att börja göra något åt kroppen inför Sommarstrand haha..

Så har man fyllt tant med och mina kära vänner måste även upplysa om att man efter 25 inte längre kallas för singel utan för ogift utav svenska staten *skrattar* sug på den.. Jenny var på besök hela helgen, så vi skulle festat till det och firat mig, men blev inte riktigt så. Hon fick stå ut med en kraxande och febrig vän istället. Men var såå roligt att äntligen få träffa min underbara vän igen, och en liten tjockismage hade hon fått med. Stort grattis älskade du.

Nå ja.. till helgen blir det "girls night out" med The Sisters som lär heta duga. Fredag morgon drar vi upp till Stockholm alla systrarna. Schlagerdags *jublar* Vi ska bo på ett mysigt vandrarhem vid Fridhemsplan. Så helgen kommer bestå utav fest, shopping och schlager. Tror att vi kommer få riktigt roligt. Just nu känns det  som att jag kommer heja på the Playtones. Personligen gillar jag Nicke Borg, men finns väl för många storfavoriter för att det ska kunna gå bra för honom. Dock ska man aldrig säga aldrig. Vi trodde inte att Malena Ernman skulle kunna ta hem allting, eller framför allt trodde vi inte att den där hemska Caroline af Ugglas skulle kunna ens lyckas lite. I år satte jag dock 8/10 utav finalisterna. Så är nästan lite stolt. Jag hejade inte på Sanna Nielsen och hade inte heller väntat mig att Sara Varga skulle lyckas slå Love generation.

JA MÅ JAG LEVA, GE MIG EN SPANJOR


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback