Huvudstadens fiskelycka prövad :P

Japp fiskarna på Smilefish i Stockholm var mycket lyckliga efter att ha fått sig ett ordenligt skrovmål ifrån mina fötter haha.. Väldigt speciell känsla och kittlade så att jag trodde jag skulle sparka död på fiskarna ibland. Men både Simon och jag gick därifrån med väldigt lena och gosiga fötter. Därefter gick vi hem och lagade fantastiskt god mat i hans nya lägenhet i Västra skogen.

Hade lite kurs och andra relaterade jobbgrejer när jag ändå var i stan. Sen på lördagen fikade jag tillsammans med Helena och Cecilia, mina supersöta studiekamrater från hudvårdsutbildningen jag. Vi hade en massa att prata om och har bestämt att detta gör vi om *ler*. Där efter blev det en två timmars lång massage och avslutning med vin och annat gott i goda vänners lag.

Idag har jag promerat runt en massa och besökt en vän och vi hade en väldigt trevlig eftermiddag.

Tack alla gulliga för att ni förgyllt vistelsen här. Särskilt du Simon!!
Kram Kram

   
Så här otroligt sociala är jag och min vän sista kvällen.
Pst... schh.. vi spelar ju betapet så klart :P


Kommentarer
Postat av: TucciT

Används inet bloggen nåt mer? Kram


Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback