Ååh.. varför?

Skulle bara vilja skrika rakt ut. Skrika och gråta som en liten barnunge. Troligtvis gjort ett rejält misstag. Vet hur jag kan fixa till det och att jag borde fixa till det, men så känner jag mig själv alldeles för väl. Risken är att det ändå inte blir som det ska. Nu börjar det fan regna ute med. Shit vad jag saknar en del människor som försvunnit ut ur mitt liv. Ringde precis en person jag alltid haft nära mig. Som helt plötsligt bytt nummer och inte går att hitta någonstans. Kände mig bara alldeles tom inombords. Vet att det var tvunget att bli så som vi gjorde, men trodde ändå alltid att personen skulle finnas där. Känner mig så besviken.

Skulle vilja resa iväg. Få komma bort från allting och bara vara ifred. Ingen som ställer krav på mig, ingen som bråkar med mig, ingen som irriterar mig och ingen som gör mig ledsen. Vill komma till en varm, solig och vacker plats. Kunna gå och strosa för mig själv på underbara platser och njuta av lugnet. Bästa hade varit en lyxig spa-anläggning där någon annan bara ta hand om mig och låter mig få en härlig lugnande upplevelse. Så kunna gå längs strandkanten och känna vattnet plaska upp längs benen. Njuta av solens strålar mot min hud och bara känna mig lycklig och tillfreds med livet för en stund.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback