Första Advent - Och JAG

Söndag 30 November - Första Advent - Julskyltning - Luciakandidattal - Öppet Hus på Linnéaskolan - Och JAG dagen efter

Vilken dag, vilken helg, vilken vecka...

Som åtminstone mina närmsta vänner märkt har den här lilla damen varit nära ett nervsammanbrott. Klarar verkligen inte stress, men klockan fem när jag fick släcka ner på Linnéaskolan och stänga. Då var jag tröttare i kropp och själ är jag varit på mycket lång tid. Vad jag har jobbat och slitit inför den här dagen och allting gick så UNDERBART BRA. Det kom oväntat mycket folk och vi hade så otroligt rolig dag tillsammans jag och mina tjejer på skolan. De verkade såå nöjda med dagen.

Har inte sovit mer än 5 timmar per natt sen förra söndagen och idag hade jag inte ens tankar på att äta. Så efter stängning gick Martin och jag och åt lite onyttig mat. Mina ögon tårades hela tiden under tiden vi åt. Det var då tröttheten kom över mig. *Hade lätt kunnat lagt huvudet i tallriken och somnat på studs.*

När jag kom hem till sist och jag kände hur all stress och ångest som jag burit med mig bara försvann satte jag mig på mattan i hallen och lät tårarna forsa. Det var så skönt att få ut all den där frustration som jag burit med mig inombord. Nu kommer nog livet bli lite lättare. Det känns verkligen så. Har tagit mig igenom en ordentlig utmaning.... igen!

Vill bara åter igen säga TACK, TUSEN TACK till alla er underbara, älskade vänner som hjälper och stöttar mig. Vill att ni ska veta hur betydelsefullt det är att ni finns hos mig och lyssnar trots att det inte kan vara det lättaste. Och till er som fått utstå vissa nattsamtal senast dagarna; Jag älskar er helt otroligt mycket!

Vill även tacka min lilla Jessica för det mysiga knytkalas jag fick komma med på. Tack tack tack!! *puss*

Nu vill jag ge Ida alla mina lyckönskningar och ber en lite bön för att du vinner lucian *älskar dig så mycket* Vet inte hur jag skulle klarat allt det här utan dig. Du har varit min lilla ängel och förtjänar verkligen det här.

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

jaa de e såå mysigt me Julen.. i love it :)

2008-12-02 @ 09:48:00

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback