Känner mig lite nere

Jag är så förbaskat trött på Nybro att jag skulle kunna kasta varenda tallrik rakt in i väggen och skrika högt. Regn kanske har den där sista negativa inverkan på vardagen. Regn eller Winnerbäck. Varför börjar jag alltid lyssna på Winnerbäck när jag är deppig??? Gör verkligen inte saken bättre. *Tvivel*

Har så mycket tankar i huvudet att jag nästan tror det ska sprängas. Panik över vad framtiden har att vänta mig. Vet inte vad jag vill, vart jag vill eller hur jag vill ha det. Vet nästan vad jag borde göra, men att få alla celler i kroppen att göra det huvudet vet att man "borde" göra är inte alls det lättaste.

Tror ni man har ett livsöde? Någonting i livet det är menat att man ska göra. Om det nu finns något kallat livsöde så borde man verkligen inte låta vardagens faktorer påverka en så mycket utan istället fullfölja det. Inte sant?!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback