Allting känns katastrof

Önskar att det fanns något sätt som jag kunde förklara för alla vad som hänt utan att saker och ting ska tolkas fel. Tyvärr känns det inte rätt att skriva det här utan jag vill istället be er som får höra rykten eller som läser i tidningen att istället höra av er till mig så jag får en chans att berätta hur det verkligen står till. Har själv hört mycket falska rykten redan och tidningen kommer inte heller att skriva som det verkligen är.

Är så otroligt trött, ingenting har landat för mig ännu. Känner mig helt tom och förvirrad. Det är inte roligt när någonting man arbetat så hårt för under en så lång tid slås i spillror och man själv bara kan stå brevid och titta på. Inte känns det bättre av medvetenheten om att människor kommer prata så mycket skit och att jag kommer utpekas som svarta fåret. Rykten i mängder och falska anklagelser. Tidningen ringde förut, jag lät det bara ringa. Har slutat svara i telefonen på nummer jag inte känner igen. Så vet ni det med. Tidningssamtalet fick min mor ta. Ser verkligen inte fram emot att öppna tidningen imorgon.

Troligtvis kommer jag byta nummer inom kort.
Nu ber jag er bara att snälla tro inte på allt vad ni hör och läser.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lilla vännen! kramar om

2009-05-05 @ 07:35:37

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback